ترخيص كالاي شما از گمرك در كمترين زمان و بهترين قيمت با شركت بازرگاني تاجر

ترخيص كالاي شما از گمرك در كمترين زمان و بهترين قيمت با شركت بازرگاني تاجر

مطابق با گفته هاي مقامات گمركي كشور در حال حاضر بيش از ?و نيم ميليون تن كالاي اساسي ، بيش از 3.7 ميليون تن كالاي غيراساسي غيركانتينري و نزديك به 100هزار تي.اي.يو. كانتينر كالاي اساسي و غيراساسي در بنادر و گمركات كشور رسوب كرده  و  فرايند ترخيص اين كالاها با تاخير بسيار زياد انجام مي گردد. يكي از دلايل اين امر را مي توان به تغييرات زياد در قوانين و مقررات گمركي و در نتيجه پيچيده شدن فرايند ترخيص كالا نسبت داد. بهتر است كه بازرگانان و تاجران قبل از هرگونه فعاليت در زمينه خريد و سفارش محصول ابتدا از  فرايندها و قوانين جديد گمركي اطلاع پيدا كرده و سپس اقدام به واردات كالا نمايند.

ترخيص كالا از گمرك ايران همانند كلاف پيچيده اي است كه هر روز بر پيچيدگي آن افزوده مي شود. در حال حاضر مشكلات ارزي و تامين ارز كه براي بسياري از كالاهاي اساسي انتقال ارز انجام نشود و در نتيجه اسناد مالكيت آن به صاحبان كالا انتقال پيدا تكرده و كالاها در گمرك دپو شده اند. همچنين براساس بخشنامه بانك مركزي، بانك‌هاي عامل از صدور هرگونه نامه مبني بر اينكه كالاها در صف تأمين ارز هستند منع شده‌اند و اين امر باعث شده است گمرك نتواند كالايي را به‌صورت درصدي ترخيص كند دپو شدن محصولات در گمرك موجب خسارت هاي بسيار براي بازرگان خواهد بود و بسياري از كالاها ممكن است فاسد، فرسوده يا تخريب شوند.

9lv9_z1.jpg

يكي از راه هايي كه مي تواند مانع از دپو شدن كالاي بازرگان در گمرك گردد استفاده از خدمات مشاوره اي شركت هاي بازرگاني است كه در اين حوزه مشغول به كار هستند. شركت هاي بازرگاني به خاطر فعاليت مستمر و هميشگي در زمينه ترخيص كالا در جريان تمامي اخبار و تغييرات گمركي قرار دارند و مي توانند به عنوان يك مشاور در زمينه هاي مختلف به بازرگانان خدمات مورد نظر را ارايه نمايند.

 

چه مشكلاتي ممكن است در هنگام ترخيص كالا رخ دهد؟

 

مشكلات ناشي از اسناد مالكيت : اين اتفاق اغلب به دليل تاثير تحريم ها در نقل و انتقال پول و در نتيجه اخذ سند مالكيت رخ مي دهد. 

كرايه معطلي: در صورت وجود مشكل در ترخيص كالا ازگمرك در زمان مقرر ، مجبور به نگهداري كالا براي مدت زمان بيشتري هستيد كه انجام اين كار نيازمند پرداخت كرايه معطلي است.

 

مدارك نادرست يا عدم وجود مدرك: هر گونه عدم تطابق اسناد با كالاي وارد شده به گمرك يا مخدوش بودن مدارك يا اشتباه در مدارك، موجب كند شدن فرايند ترخيص كالا خواهد شد.

عدم آشنايي صحيح با قوانين گمركي: فرايندهاي گمركي داراي پيچيدگي هاي زيادي است . بهتر است براي جلوگيري از هرگونه مشكل در ترخيص كالا از شركت هاي خدمات بازرگاني استفاده كنيد.

 

0fgv_z2.jpg

 

شركت خدمات بازرگاني تاجر توانايي ترخيص كليه كالاها و محموله هاي وارداتي را در حداقل زمان ممكن با بهترين كيفيت دارا مي باشد. هم اكنون شركت خدمات بازرگاني تاجر با بسياري از ترخيصكاران مطرح در گمركات كشور همكاري مي‌كند و بسياري از بارها در گمرك فرودگاه امام خميني (ره) و بنادر مهم جنوبي و شمالي كشور نظير بندر شهيد رجايي، بندرعباس، بندر انزلي و... توسط ترخيصكاران تاجر ترخيص مي شوند

برخي خدمات تاجر در حوزه ترخيص كالا عبارتند از:

  • ترخيص كليه كالاها و محموله هاي تجاري و صنعتي
  • ترخيص بصورت عقد قرارداد ساليانه با افراد و سازمان ها
  • ترخيص موردي براي كالاهاي خاص
  • ارائه خدمات ترخيص كليه بارهاي تجاري و غيرتجاري
  • ترخيص كليه بارهاي خاص كه نياز به مجوزهاي اختصاصي براي خروج از گمرك دارند
  • تخصيص كارشناسان مجرب به هر مشتري
  • پاسخگويي آنلاين به مشتريان
  • حذف واسطه ها و كاهش هزينه ها
  • ارائه مشاوره تخصصي رايگان به مشتريان در امور مربوط به ترخيص
  • انواع خدمات حمل و نقل بين المللي دريايي و هوايي

براي دريافت مشاوره رايگان در زمينه ترخيص كالا با شماره زير تماس بگيريد:

02188383579

 

 

 

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

il_b7.jpg

در اين مقاله برخي از بهترين شيوه هاي بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك، براي دسترسي به مخاطبان هدف را معرفي ميكنيم.

ارائه ارزش واقعي با كمك سامانه ارسال پيامك

از آنجا كه درسامانه ارسال پيامك، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسيار شخصي دست مي يابيد، ارزش يك كمپين بازاريابي پيامكي بالاتر از همه چيز است.

براي مخاطبانتان ارزش قائل شويد. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتي از وبسايت شمابه دست بياوردن كه به راحتي در هر رسانه اي قابل دسترسي نيست.

ايجاد يك ارزش پيشنهادي كه منحصر به فرد باشد، براي مخاطبان جذاب ترين گزينه است.

از ديد مشتري به مسائل نگاه كنيد.

اگر قصد داريد از سامانه ارسال پيامك به عنوان يك ابزار بازاريابي استفاده كنيد، در مرحله اول ر بايد تلاش كنيد تا مشتريان خود را درك كنيد.

سعي كنيد آنچه را كه از شما و متون شما انتظار دارند،براي مخاطبانتان ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك ارائه پيشنهادات سودمند به  مشتريان رضايت آن ها را جلب كنيد.

انگيزه هايي مثل اين، باعث خواهد شد كه آن ها احساس ارزشمندي كنند. از آنجايي كه بازاريابي با سامانه ارسال و دريافت پيامك يك امر مبتني بر اجازه است و كاربر بايد آن را انتخاب كند،بايد چنين پيشنهاد هاي منحصر به فردي را از طريق ارسال پيامك ارائه دهيد كه نتوانند آن ها را رد كنند!

احساس فوريت را با سامانه ارسال پيامك، بيان كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك به منظور ايجاد يك فوريت در متون پيامك خود، مي توانيد نتايج بهتر و يا اطلاعات در اسرع وقت به دست آوريد.

به عنوان مثال، يك تاريخ انقضا ساده، مشتركين شما را تشويق مي كنند تا سريع تر پاسخ دهند يا سريع تر عمل كنند.

در پايان پيام خود، تاريخ انقضاء را قرار دهيد، “پيشنهادات به پايان مي رسد در تاريخ 5 مرداد. عجله كن! ” و ببينيد كه اين روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سريع تر عمل مي كنند.

ايجاد احساس فوريت از طريق متون شما بسيار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پيامك از آنجا كه شما تنها نيستيد، شركت هاي ديگري در صف وجود دارد كه از ارسال پيامك استفاده مي كنند.

بنابراين اگر شما نمي توانيد حس اضطراب ايجاد كنيد، پيام هاي شما فقط به يك دسته ديگر متون تبديل مي شوند، غيرقابل مشاهده شده و ناديده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پيامك از متون شخصي سازي شده استفاده كنيد.

از آنجا كه پيامك بسيار شخصي تر از يك ايميل مستقيم است، شخصي سازي متون در سامانه ارسال پيامك باعث توجه مشتركين مي شود.

مشتريان مورد نظر به طور مستقيم به آن ها پاسخ مي دهند، بنابراين هر زمان كه مي توانيد از نام مخاطبان در متن پيامك استفاده كنيد.

اين كار باعث ميشود كه يك حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس كند از طرف اجتماعي كه به او اهميت ميدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بيشتر با متون مربوطه بر اساس ترجيحات خود آن ها مورد هدف قرار دهيد؛ بنابراين متن شما ميتواند غير رسمي باشد تا مخاطب بيشتر احساس امنيت و راحتي داشته باشد.

از مناسبت ها براي ارتباط با مخاطبان استفاده كنيد.

يك تبريك ساده ميتواند به راحتي مخاطب را هيجان زده كند.

با استفاده از سيستم مديريت مشتريان پنل هاي پيامكي، ميتوانيد با زمان بندي مشخص، در تمام مناسبت ها از اين قابليت استفاده كنيد.

احساس رضايت مندي مشترياني كه در مواقع احساسي در كنارشان هستيد به مراتب بالاتر است.

با احتياط از سامانه ارسال پيامك استفاده كنيد.

امروزه انواع تبليغات هدفمند و غير هدفمند براي افراد زيادي ارسال ميشود، كه اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبليغاتي باعث ايجاد نارضايتي ميشوند.

مخاطبان زيادي هستند كه به محض اين كه متوجه ميشوند كه پيامكي كه دريافت كردند به كارشان نميايد، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخيره ميكنند!

بزرگترين خطر براي يك كسب و كار اين است كه از ديد مشتريان، به عنوان يك كاراكتر بي توجه به علايق و حريم خصوصي مخاطبان به نظر بيايد.

اگر از مزاياي داشتن شماره تماس شخصي مشتري استفاده نادرست كنيد، مطمئناً خود را در پايان خط قرار مي دهيد. به ياد داشته باشيد بازاريابي با سامانه ارسال پيامك يك ابزار بسيار قدرتمند است كه مي توانيد براي افزايش تعامل با مشتري و فروش استفاده كنيد.

مشتريانتان را دسته بندي كنيد.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسيون در نوك انگشتان ما قرار دارد. شما نيازي به سرمايه گذاري زياد و زمان زياد نداريد، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ريزي كنيد و مديريت كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك  ميتوانيد مخاطبان را به  دسته بندي هاي مختلف تقسيم كنيد براي مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان هاي كشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفكيك از طريق كد پستي

پيش شماره تلفن همراه

سن و جنسيت و …

با كمك سامانه ارسال و دريافت پيامك، مي توانيد از روي شماره تلفن، مخاطبان را آناليز و دسته بندي كنيد و بعد از گروه بندي مخاطبان هدف به عنوان پرسونا براي آن ها پيامك ارسال كنيد.

تعرفه ارسال پيامك را مقايسه كنيد.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبليغاتي بسيار كم تر از ساير روش هاي بازاريابي مي باشد.

استفاده از سامانه ارسال پيامك و همچنين قابليت ارسال پيامك انبوه، براي مشاغل يكي از به صرفه ترين و بسيار كم هزينه ترين ابزار براي تبليغات كسب و كار خواهد بود.

اين روش مطمئناً يكي از روش هايي است كه به مراتب هزينه كم تري نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي دارد، بنابراين با فراق آسوده ميتوانيد سامانه ارسال پيامك براي توسعه و ارتقاءكسب وكار خود استفاده كنيد.

 

عسل چت

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود كه افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌كنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يكي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود كه توسط شركت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل كرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم و دوست عزيزم كه الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشكر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم كرد و مطالبي چكيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده كامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند در دوره اي كه كشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبكه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد .